THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, November 16, 2008

Takuya dan kangaroo ku....




ah, dah lama aku nak citer, tapi slalu lupe... tyme aku g aussie, aku ada bli satu kangaroo ni. aku kalau mende2 comel macam payah sket la... kalo ada duit aku bli. kompom! da mende 15 dollar. kalo tuka duit malaysia, ada la dalam 45 ringgit. first time aku terasa aku bli mkeda tu mahal giler walhal aku pernah je bli mende sampai rm60. anyhow, sejak aku bli kangaroo tu, dye x de nama. aku x tau nak letak nama apa. originally, aku da plan nak letak nama dye hafiz. becoz dulu aku suka hafiz. tp since aku da solve masalah aku ngan dye, aku rasa nama tu mcm x seswai. aku da x ske dye, walaupun kengkadang terigt. so, aku tengok jauh dalam hati aku, sapa yg aku paling suke... hmm... lelouch, panjang benor... matsujun, x boleh, matsujun takut kangaroo... kyonkichi, hell no, kyon tu kan kucing, we're talking about a kangaroo here! then it hit me! there is only one guy yang aku adore sesangat... TAKUYA. so buat masa sekarang, nama dye takuya, shortform, taku. taku ni comel sangat, dye kangaroo, pakai suar boxing ang glove boxing. aku sayang dye sangat2. mana2 aku ddk kat bilik tu, taku mesti ada dengan aku. ada one day, aku lepak atas lantai pastu taku termasuk bawah katil. malam tu aku x boleh nak tido, coz aku rasa cam ada mende missing. rupa2 nya taku aku. dah lah aku tido katil atas, kalo aku turun ambik taku, kompom org bwh aku terjaga nnt. so malam tu aku tido tanpa taku disisi. sekarng ni, aku ngan taku da x boleh berpisah tyme tdo. ad suatu mlm tu aku tertinggal taku kt bilik memeber aku, pkl 5.30 pagi baru aku dapat tdo tau....

0 comments: