THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, November 18, 2008

Dugaan last minute...

ah, hari ni aku dah slamat sampai ke rumah setelah berpenat lelah bertarung ngan exam. spanjang agak2 3 bulan lebih aku ddk kat kampus alor gajah, at last aku dapat jugak cuti. anyway, aku nak cerita pasal dugaan ngan cabaran aku tyme2 da nak balik ni... citer ni memula start tyme hari ahad tu, fara citer kat aku pasal kes2 paranormal yang berlaku kt uitm. dye kata bilik yg bermasalah kat blok J (blok aku la tu) bilik 1314 (bilik bie) ngan 1316(bilik aku). pastu dye citer kalau nak g klas mlm, kalo lalu tepi tasik jgn pakai baju warna merah coz mende kt tasik tu ske kaco. mlm tu aku da rasa smacam so aku lari la g bilik fara, tido kat sana.

dugaan strosnya tyme hari isnin, paper last aku far200. aku g dewan awal, 1.45 aku da sampai walhal aku nye paper kol 2.15. skali aku prasan aku nye slip exam tertinggal kt bilik. nak x nak aku kn g balik ambik. tapi tah mana aku dapat idea bodoh utk print balik. so, aku g la library utk print slip baru. skali internet connection slow, lamabt nk masok student portal. da dpt print pulak, tah kuar gambar kecik je, x mcm slip exam aku yg btol. argh, x tahan aku kena gak jalan balik kolej ambik slip. da la dari dewan bendahara nak balik kolej jauh siot. dugaan.... sampai je kolej aku tros ambik slip pastu mintak kecik hantar aku balik ke dewan bendahara. nasib aku boleh jawab paper.

pastu malam tadi mmg aku kena trok la. malam tadi aku tido sorg dalam bilik. fara dtg bilik aku ambik game. dye balik dlm kul 12.45 gitu la. malam tu aku x boleh tido, x tau knp. so, aku baca r fruba. tgh syiok2 baca, aku ternampak mende putih sekilas kat tingkap. ah, tyme tu aku da x sdp ati da. nak je aku lari gi bilik fara tp x brani kuar bilik. dalam kul 2.15 aku terdengar bunyik baby nangis. ah, kompom. dlm hati aku tyme da nak balik ni la pulak ni nak kaco. tau aku ddk sorg.

so anyway, aku da slamat pulang dan x lagi net deprive. ehehe... so wish me all the best dalam melaksanakan aku punya projek ngan chepa ngan pa-in. jya,ne.

0 comments: