THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 1, 2008

Mimpi Or Reality?

camnie al-kisah dia masa lalu... ceh... malam td aku termimpi... aku jumpe sume kenkawan aku yang aku da lame x dgr cerita... pastu aku jmpe gak mamat ni.. sblom ni aku x brp rapat sgt ngan die... r biase la... aku kalo nk ckp ngan llk kecut skit... tp dlm mimpi tu, dia rapat ngan aku sampai kengkawan akku igt dia aku nye couple... aku pown agak terkejut la gak...(mamat yg disebutkan bukanlah my current bf) abis kalo die bf aku, bf aku yg btol mn? maka, aku membuat andaian die x wujud dlm mimpi ni... pastu, dia ajak aku naik kereta die, utk gi crusing la konon.. pastu d tahan oleh kengkawan dia yg sengal... (kengkwn die, kengkwn aku gak... tp abaikan..) tp we all berjaya melepaskan diri dr dorg.... n then time dia bwk aku cruising... aku ternampak mende2 pelik2... sgt pelik2... time aku nk antar msg kat someone, baru dia nk ckp something kat aku, aku da terbangun... da subuh rupanya.... tp, yang peliknya, time aku bangun ada handphone kat tgn aku, n terbukak bhgn write new msg.... so is this really a dream or is it a reality?.... huhuhu... mystery ka na?

0 comments: